pátek 10. srpna 2018

Exministr David zuří: Propagují zapšklou a žlučovitou Miroslavu Němcovou „for president“ a ještě mi připisují výroky, které jsem neřekl!Nevím, jestli je to hloupostí, zmateností, nebo také lží, ale připisuje mi tam výroky z článku, které jsem nenapsal. Snaží se přesvědčit přesvědčené, že jsem nebezpečný. Možná jsem. Pro někoho. Zato oni jsou neškodní. A čím dál víc je to žere,“ reagoval David s tím, že úroveň vysokých škol hodně klesla, když jednu z nich mohl pan Jandourek absolvovat.. Příšerné! To je úroveň!“ řekl exministr s tím, že si dovede představit paní Miroslavu Němcovou jako prezidentku v zemi plné „Jandourků". „Ta má asi tolik šancí jako černokněžník Tomáš Halík, takže to nehrozí,“ uzavřel...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybraný příspěvek

Oliver Stone - Svět podle Putina

http://skutecnosti.cz/oliver-stone-svet-podle-putina/